Budinca de chia cu rodie

budinca de chia cu rodie
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Budinca de chia cu rodie

Din seria #FantasticFood, va propun astazi o budinca de chia cu rodie. E o alternativa usor de facut pentru mic dejun sau gustare.

budinca de chia cu rodie fantastic fit

De ce semintele de chia? Pentru ca fibrele, omega 3, calciul si mineralele pe care acestea le contin, iti pot da energia de care ai nevoie pentru prima parte a zilei. Avand in vedere efectele benefice ale semintelor de chia, am mai facut pana acum cateva retete de budinca, le gasiti in arhiva noastra de pe Blogul Fantastic.

In imagini sunt 2 portii dar va las reteta pentru o portie.

Budinca de chia cu rodie:

  • 2 linguri semite de chia
  • semintele de la jumatate rodie mica
  • 4 linguri lapte
  • semintele de la jumatate de rodie pentru decor

budinca de chia cu rodie fantastic fit 2

Declaratie nutritionala:

230 kcal, 12% proteine, 30% lipide, 58% glucide, 11 gr fibre

Sa vedem in pasi cum arata reteta:

  • am pus o lingura seminte de chia la hidratat in sucul facut din jumatate de rodie
  • cealalta lingura de seminte a fost pusa in cele 4 linguri de lapte
  • in principiu trebuia sa stea cateva ore, dar s-a facut o noapte, dar au stat la frigider asa ca nu e nici o problema
  • dimineata am asamblat budinca: un strat cu rodie, un strat cu lapte, un strat seminte de rodie pana a iesit coloristica de care aveam nevoie

Da, e un mic dejun/o gustare colorata asa cum imi place mie sa fac. Merg pe vizual cand pun alimentele in farfurie.

budinca de chia cu rodie fantastic fit 1 budinca de chia cu rodie fantastic fit 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Delicioasa & sanatoasa!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *